; ; Skip to main content Skip to search

Haluatko meille töihin?

Digital Signage -ala kehittyy huimaa vauhtia. Toimintamme kehittyessä ja laajentuessa haemme jatkuvasti uusia digitaalisen viestinnän ammattilaisia kasvavaan joukkoomme.

AVOINNA NYT

CUSTOMER SERVICE MANAGER

Customer Success Managerina johdat ja koordinoit asiakkaan palvelua ja hankkeiden onnistunutta läpivientiä. Vastaat laadukkaasta palvelun toimittamisesta ja päivittäisten tukitoimien sujuvuudesta asiakkaan kanssa. Toimit asiakkaan yhteyshenkilönä niin säännöllisten tapaamisten kuin myös päivittäisen vuorovaikutuksen kautta. Toimit tiiviissä yhteistyössä alihankkijoiden, kumppaneiden ja sisäisten sidosryhmien kanssa. Pyrit aina ylittämään asiakkaan odotukset.

Keskeiset tehtävät:
◾ Johtaa ja koordinoi asiakkaan hankkeiden läpivientiä
◾ Seuraa ja raportoi tuloksia asiakkaalle
◾ Analysoi ja kerää palautetta asiakkailta ja kehittää prosesseja ja palveluita sen mukaisesti
◾ Rakentaa ja kehittää yhteistyömalleja kumppaneiden kanssa sekä ratkoo haasteita tiiviissä yhteistyössä
◾ Analysoi asiakkaan liiketoimintaa ja tunnistaa lisämyynninpaikkoja, jotta asiakkaat saavat tuotteista parhaan tuen liiketoiminnalleen yhdessä asiakkaiden ja sisäisten sidosryhmien kanssa

Mitä tehtävässä menestyminen edellyttää:
⭐ Asiakaskeskeistä ajattelutapaa
⭐ Kokemusta/osaamista asiakkuuksien hoitamisesta
⭐ Kokemusta/osaamista projektien läpiviennistä
⭐ Analysointiosaamista
⭐ Erinomaiset viestintätaidot
⭐ Kokemusta/osaamista palveluiden kehittämisestä
⭐ Kokemusta/osaamista kumppanuuksien johtamisesta
⭐ Hyvää suullista ja kirjallista englannin kielen taitoa
⭐ Nopeaa kykyä omaksua tietoa ja oppia uutta
⭐ Oma-aloitteisuutta
💪 ”Can Do” asennetta ja ratkaisukeskeisyyttä

Mitä me tarjoamme sinulle?
Tarjoamme sinulle loistavan mahdollisuuden työskennellä kasvavassa kansainvälisessä Digital Signage -yrityksessä. Toimitilamme sijaitsevat Vantaalla ja Lahdessa ja työskentelemme joustavasti hybridimallilla.

Kiinnostuitko? Jätä hakemus Lisätietoja antaa Go On Helsingin Kimmo Hanhisuanto, 040 761 1808 (puhelin / tekstiviesti) tai kimmo.hanhisuanto@go-on.fi.

Käymme hakemuksia läpi heti kun saamme ne ja olemme valmiita toimimaan nopeasti sopivan ehdokkaan löydyttyä. Go On Helsinki toimii ZetaDisplayn kumppanina tässä rekrytoinnissa ja työllistyt suoraan ZetaDisplay Finland Oy:n omaan organisaatioon. Ensi haastattelu tehdään Teamsin välityksellä.

Meillä on myös jatkuvasti harjoittelijoita ja opinnäytetyön tekijöitä eri osastoilla taloushallinnosta sisällöntuotantoon, ohjelmointiin, projektitoimituksiin ja asennus-/huoltotehtäviin. Myy meille ajatus Sinusta suorittamassa harjoittelujaksoa tai tekemässä opinnäytetyötä ZetaDisplaylla lähettämällä avoimen hakemuksen meille osoitteeseen:

;