; Skip to main content Skip to search

Auto- ja konekauppa

Nykyajan autonostaja on hyvin perillä asioista saapuessaan autoliikkeeseen. Liikkeessä näytettävän viestinnän on vahvistettava brändin yleistä imagoa, jolloin myyntiedustaja voi keskittyä varsinaiseen kaupantekoon. Digitaalinen viestintä toimii lähinnä taustana keskustelulle. Se laajentaa kivijalkamyymälän rajallista tarjontaa ja tuo asiakkaan ulottuville loputtomat digitaaliset hyllyt. Brändin rakentaminen ja myynnin kasvattaminen yhdessä paketissa.

Digitaalisten näyttöratkaisujen hyödyt auto- ja konekaupassa:

  • Luo innostusta ja parantaa mielikuvaa brändistä
  • Vakuuttaa asiakkaan valinnastaan
  • Edistää katteeltaan hyvien lisävarusteiden myyntiä
  • Luo inspiroivan ympäristön
  • Varmistaa viestinnän johdonmukaisuuden kaikilla kanavilla.

Haasteet

Tuoda brändi esiin kiireisessä ympäristössä, jossa on runsaasti kuluttajan huomiota vieviä visuaalisia ärsykkeitä. Brändiviestien vahvistaminen ja keskustelurauhan takaaminen myyntitilanteessa.  

Vaatimukset

Laadukkaat näytöt, jotka tuovat sisällön esiin asiakkaan haluamalla tavalla ja joiden avulla saavutetaan halutut tulokset.

Ratkaisut

Avain inspiroivaan ympäristöön on oikean digitaalisen kokonaisuuden löytäminen. Tässä voidaan hyödyntää pienempiä näyttöjä, kosketusnäyttöjä, videoseiniä ja LED-näyttöseiniä.

Mercedes-Benz

Asiakaskokemuksen parantaminen

Mercedes-Benz alkoi investoida Digital Signage -ratkaisuihin Pohjoismaiden markkinoilla vuonna 2013. Siitä lähtien yritys on käyttänyt digitaalisia näyttöratkaisuja asiakaskokemuksen parantamiseen esittelytiloissa. Digital Signage -ratkaisut tarjoavat inspiraatiota, tuovat sisältöä keskusteluun ja konkreettista tukea kaupan solmimiseen.