; Skip to main content Skip to search

Case

Mercedes-Benz

Esittely

Mercedes-Benz alkoi investoida digitaalisiin näyttöratkaisuihin Pohjoismaiden markkinoilla vuonna 2013. Siitä lähtien yritys on käyttänyt digitaalista viestintää asiakaskokemuksen parantamiseksi esittelytiloissaan.

Haasteet

Miten tuoda yrityksen brändi esiin kiireisessä ympäristössä, jossa on runsaasti kuluttajan huomiota vieviä visuaalisia ärsykkeitä? Tavoittena oli myös brändimielikuvan vahvistaminen sekä keskustelurauhan takaaminen myyntitilanteessa. 

Ratkaisu

Palveluumme sisältyvät konsepti- ja brändäysstrategia, sisällön- ja mallintuotanto, sisällön lähetys, laitteistokonsepti ja -suunnittelu, käyttöönotto ja asennus sekä valvonta ja tuki. Paikalliset liikkeet pääsevät sisällönhallintajärjestelmäämme. Se on työkalu, jolla voi luoda, aikatauluttaa ja integroida paikallista sisältöä keskitetysti hallittuun yhteiseen toistolistaan.

Hyödyt

Nykyään teemme yhteistyötä liikkeiden kanssa kolmessa maassa. Kokonaisuus sisältää 13 eri vyöhykettä, joista kukin on strategisesti valittu välittämään oikea viesti oikeaan aikaan. Ratkaisu vahvistaa brändin premium-asemaa ja antaa myyjien keskittyä varsinaiseen myyntityöhön. 

Haluatko kuulla lisää digitaalisista näyttöratkaisuistamme?