; ; Skip to main content Skip to search

KUINKA VOIMME AUTTAA?

UUSIMMAT TIEDOITTEET

Eikö käyttäjätunnuksesi toimi

Kaikki Zeta StudioPortal asiakkaat siirretään vuoden loppuun mennessä uuteen ZetaCastiin. Jos tunnuksesi StudioPortaliin ei enää toimi, yrityksenne on todennäköisesti jo siirretty ZetaCastiin. Olemme lähettäneet organisaationne yhteyshenkilölle aiheesta ennakkotiedon, vahvistaneet ajankohdan siirrolle, sekä toimittaneet tunnukset verkko-oppimisympäristöömme, joka on näppärä tapa saada pikakoulutus ZetaCastin käyttöön. Lisäksi yhteyshenkilölle on mennyt uudet käyttäjätunnuksesi. Tässä vielä kirjautumislinkki ZetaCastiin: Mikäli et

LUE LISÄÄ

Asiakastuki uudistuu

Asiakastukisivustomme on uudistunut. Pyrimme tuottamaan tälle sivustolle hyödyllistä informaatiota, joka auttaa ratkomaan mahdollisimman monen esiin tulleen tukitarpeen itsenäisesti. Mikäli meneillään on huoltokatko tai järjestelmissä muutoin esiintyy poikkeuksia, tiedotamme niistä aina tällä sivustolla.

LUE LISÄÄ

LÄHETÄ TUKIPYYNTÖ zetadisplayn ASIAKASTUKEEN

Voitte tehdä tukipyynnön alla olevalla lomakkeella. Jos kyseessä on vikatilanne, tukilomake ohjaa teitä itse tehtävien tarkistusten kanssa. Mikäli ongelma ei ratkea tarkistusten jälkeen, täyttäkää yhteystiedot huolellisesti ja kirjatkaa tiedot mahdollisimman tarkasti vikailmoituslomakkeelle. Tukipyyntönne otetaan käsittelyyn sopimuksemme mukaisen vasteajan puitteissa. Huomiothan, että saatte kaikki tukipyyntöä koskevat viestit ja jatkokysymykset alla antamaanne sähköpostiin.