; ; Skip to main content Skip to search

KUINKA VOIMME AUTTAA?

UUSIMMAT TIEDOTTEET

ICT-alan toimihenkilöiden lakko voi aiheuttaa ruuhkia ja viivästyksiä 23.5 – 5.6.

Lakolla voi olla vaikutusta ZetaDisplayn asiakaspalvelun vastausaikoihin, viankorjauksen ja muutospyyntöjen vasteaikoihin sekä uusien palveluiden toimittamiseen. Lakko saattaa viivästyttää myös joidenkin yritysasiakkaiden palveluiden suunniteltuja käyttöönottoja ja muutoksia. Pyrimme kaikin keinoin minimoimaan mahdollisen lakon vaikutukset asiakkaisiimme.

Lue lisää

Näyttö pimeänä?

Jos mainosnäyttö on pimeänä niin tarkista seuraavat asiat: -Onko medialaitteessa/näytössä virta päällä -Onko näytölle ajastettu materiaalia. -Kokeile käynnistää näyttöä kaukosäätimellä -Käynnistä näyttö/mediayksikkö uudelleen. -Tarkista että verkkoyhteys toimii ja käynnistä tarvittaessa reititin uudestaan Mikäli ongelmasi ei ratkennut yllä olevin toimenpitein, voit jättää meille tukipyynnön alla olevalla lomakkeella. Kuvaile ongelmasi mahdollisimman tarkasti ”Lisätiedot”-kenttään. Kerro, mitä näytöllä näkyy

Lue lisää

LÄHETÄ TUKIPYYNTÖ zetadisplayn ASIAKASTUKEEN

Voitte tehdä tukipyynnön alla olevalla lomakkeella. Jos kyseessä on vikatilanne, tukilomake ohjaa teitä itse tehtävien tarkistusten kanssa. Mikäli ongelma ei ratkea tarkistusten jälkeen, täyttäkää yhteystiedot huolellisesti ja kirjatkaa tiedot mahdollisimman tarkasti vikailmoituslomakkeelle. Tukipyyntönne otetaan käsittelyyn sopimuksemme mukaisen vasteajan puitteissa. Huomiothan, että saatte kaikki tukipyyntöä koskevat viestit ja jatkokysymykset alla antamaanne sähköpostiin.
;