; ; Skip to main content Skip to search

Päivittäistavarakauppa

Perinteisen päivittäistavarakaupan haasteena on tarjota asiakkaalle opastusta ja inspiraatiota ratkaisevalla päätöksentekohetkellä. Asiakaskokemuksen tulee myös olla vaihteleva kiireisessä ympäristössä. Kokemuksen on edistettävä konversiota ja tunnuttava uskottavalta, sillä asiakkaan halutaan palaavan. ZetaDisplay toimittaa älykkäitä ratkaisuja, joissa dynaaminen hinnoittelu ja sisällönhallinta yhdistettynä tuotteen varastosaldoon mahdollistavat räätälöityjen tarjousten näyttämisen.

Digitaalisten näyttöratkaisujen hyödyt päivittäistavarakaupassa:

  • Luo innostusta ja parantaa tunnelmaa
  • Tekee jonottamisesta arvokasta aikaa
  • Edistää katteeltaan hyvien tuotteiden myyntiä ja kampanjoita
  • Luo inspiroivan ostosympäristön
  • Räätälöi erilaisia tarjouksia kohderyhmän tai tietyn ajankohdan mukaan
  • Saa asiakkaat jäämään myymälään pidemmäksi aikaa ja lisää myyntiä
  • Yhdistää ostosten tekemisen myymälässä ja verkossa saumattomaksi kokemukseksi.

Haasteet

Haasteena on tarjota vaihteleva asiakaskokemus kiireisessä ympäristössä. Kokemuksen on edistettävä konversiotaja tunnuttava uskottavalta. Haasteena on myös kilpailu kasvavan verkkokaupan kanssa. 

Vaatimukset

Tarjota opastusta ja inspiraatiota ostopäätöshetkellä.

Ratkaisut

Älykkäät ratkaisut, joissa dynaaminen hinnoittelu ja sisällönhallinta yhdistettynä tuotteen varastosaldoon mahdollistavat räätälöityjen tarjousten näyttämisen. 

Asiakkaat toimivat itsenäisesti

Kuluttajien tottumukset ovat muuttuneet. Olemme yhä tottuneempia käyttämään erilaisia päätteitä itse. ZetaTouch näyttää suurelta iPadilta ja toimii samalla periaatteella. Asiakas ohjautuu inspiroivalle tai maksamiseen tarkoitetulle polulle näyttöä koskettamalla. Päätteeseen on mahdollista yhdistää korttimaksut. Kaikki järjestelmät noudattavat verkosta asiakkaille tuttua toimintatapaa. 


ZetaTouch-järjestelmän edut:

  • Saumaton monikanavakokemus
  • Myyntituki myymälän henkilökunnalle
  • Mahdollisuus hyödyntää myymälän varastoa paremmin
  • Tietyn valikoiman korostaminen
  • Digitaalinen markkinointi ja kohdennettu viestintä

ZetaTouch näyttää suurelta iPadilta ja toimii samalla periaatteella. Asiakas ohjautuu inspiroivalle tai maksamiseen tarkoitetulle polulle näyttöä koskettamalla.

Stockmann

ZetaDisplay ja Stockmann ovat tehneet näyttävää ja toimivaa yhteistyötä vuodesta 2013 alkaen.

ZetaDisplayn sisällönhallintaohjelma ja näyttöratkaisut antavat Stockmannille mahdollisuuden tarjota laadukas viestintäkanava myös eri tuotebrändeille.


;