; ; Skip to main content Skip to search

Ajankohtaista

Asiakaspolku ja Digital Signage –”Nyt jos koskaan on oikea aika kuunnella loppuasiakasta”

Kuvituskuva workshop -tilanteesta

Asiakaspolku on käsite, josta keskustellaan monissa yrityksissä jo päivittäin. Tässä jutussa ZetaDisplay Finlandin avainasiakaspäällikkö Pauli Beirad kertoo, miten asiakasymmärrystä voidaan lisätä ja miten sitä voidaan hyödyntää Digital Signage -konseptien ja palveluiden kehittämisessä. ”Palvelumuotoilu ei ole uusi asia, mutta siitä on tullut melko lyhyessä ajassa kuuma aihe, joka puhuttaa lähes kaikkia liiketoiminnan kehittäjiä. Syy tähän on

Viestinnän kohdentaminen hotelli- ja ravintola-alalla

Kuva asiakaspalvelutilanteesta ravintolassa

MITEN KOHDENTAA MARKKINOINTISISÄLLÖT TEHOKKAASTI HOTELLI- JA RAVINTOLA-ALALLA? ZetaDisplayn Alankomaiden myyntijohtaja René de Jung käy läpi kohdentamisen hyötyjä ja jakaa parhaat vinkkinsä, miten toimia käytännössä. Digital Signage on osoittautunut ratkaisevaksi viestintävälineeksi monille hotelli- ja ravintola-alan yrityksille. Asiakas houkutellaan sisään huomiota herättävien näyttöjen avulla, minkä jälkeen tuotevalikoima tarjoillaan vierailijoille digitaalisten menutaulujen avulla. Digitaaliset näytöt ovat osa kohdennetun

KATSEENSEURANTA AVUKSI DIGITAL SIGNAGEN VAIKUTUSTEN ARVIOINNISSA

Mies katselee ZetaDisplayn näyttöjä julkisessa tilassa.

ZetaDisplay alkaa hyödyntää katseenseurantatekniikkaa tutkiakseen syvällisemmin Digital Signagen vaikutuksia julkisissa tiloissa. Ensimmäinen tutkimusprojektimme käynnistyy vapaa-ajan viettoon liittyvässä ympäristössä Norjassa, jossa kohteenamme on maailman suurin sisähiihtohalli SNØ. Asiakas on meille entisestään tuttu, sillä toimitimme heille viime vuonna edistyksellisen Digital Signage näyttö- ja sisällönhallintaratkaisun, johon kuului kolme lippulaiva -LED-näyttöä, kahdeksan hiihtohisseille sijoitettua Samsung OH75 -näyttöä sekä 21

More News