ZetaDisplay yhteistyöhön KFC:n ja BOOSTR Agencyn kanssa

ZetaDisplay aloittaa uuden kumppanuuden Alankomaiden ja Belgian KFC:n sekä johtavan CRM- ja tilaustenhallinta-alusta BOOSTR Agencyn kanssa. Kumppanuuden myötä ZetaDisplay toimittaa digitaaliset näyttöratkaisut yli 100 KFC-ravintolaan seuraavan 12 kuukauden aikana. 

ZetaDisplay on työskennellyt KFC:n kanssa vuodesta 2015 lähtien. Yritys on tukenut ketjun ravintoloiden digitaalista viestintää ja kampanjoita webOs-ratkaisun avulla Nijmegenissä, Arnhemissa ja Almeressa.  

Nyt käynnistyvän uuden kumppanuuden myötä digitaalisten näyttöjen käyttö laajenee uusiin ja uudistettuihin KFC-ravintoloihin ympäri Alankomaita ja Belgiaa. Jokaiseen ravintolaan asennetaan kuusi digitaalista näyttöä ruokalistojen esillepanoa varten. Ravintoloissa testataan parhaillaan myös ohikulkijoille suunnattuja digitaalisia ikkunanäyttöjä.  

Sisäisen viestinnän tueksi isoon osaan ravintoloista asennetaan ylimääräinen “Crew TV”-näyttö, jota voidaan käyttää KFC:n sisäisenä uutis- ja viestintäkanavana.  

KFC:n ravintoloissa toteutettava viestintä on huolellisesti koordinoitu ja suunniteltu jokaista ostopolun vaihetta ajatellen. Keinovalikoimaan sisältyy sekä digitaalista että painettua viestintää. Tämä mahdollistaa sen, että asiakaskokemuksen kaikkia kohtaamispisteitä voidaan hyödyntää jatkuvasti ja tehokkaasti.  

Richard van Beeren – Sr. Digital Technology Manager, KFC Pohjois-Eurooppa:   

”Digitaalisen teknologian tiimillämme on kunnianhimoisia tavoitteita koskien asiakaskokemusta KFC:n ravintoloissa. BOOSTR Agency on strateginen kumppanimme, jonka avulla yhdistämme tavoitteemme erilaisiin tekniikoihin ja alihankkijoihin. Näihin kuuluvat myös ZetaDisplayn Digital Signage –ratkaisut. Olemme luoneet yhdessä BOOSTR Agencyn kanssa innostavan suunnitelman, jonka toteuttamalla tuomme digitaalisen muutoksen KFC:hen näyttävästi. “ 

ZetaDisplay työstää parhaillaan BOOSTR Agencyn kanssa strategista lähestymistapaa, joka tuo lisäarvoa KFC:lle. BOOSTR Agency on työskennellyt KFC:n kanssa vuodesta 2020 lähtien ja huolehtii KFC:n markkinointiviestinnän toteuttamisesta Alankomaissa ja Belgiassa.  

René de Jong –Markkinointi- ja myyntijohtaja, ZetaDisplay Alankomaat:  

“ZetaDisplay on kehittänyt KFC:lle vuosien kokemuksen pohjalta digitaalisen asiakaspolun, joka istuu täydellisesti BOOSTR Agencyn visioon ja strategiaan. Odotamme innolla yhteistyötä ja haastamme toisiamme päivittäin saavuttaaksemme asiakastamme parhaiten palvelevat ratkaisut.” 

Bart de Kool – Managing Partner, BOOSTR Agency:  

“Olemme määritelleet KFC:n kanssa vision ravintoloissa tapahtuvalle asiakaspolulle, jonka tuomme nyt markkinoille. ZetaDisplay kiinnitti huomiomme kilpailukykyisellä hinnoittelullaan ja ennen kaikkea innovatiivisuudellaan. Heidän luomansa integrointisuunnitelman avulla voimme alkaa välittömästi toteuttaa suunnitelmissamme ollutta muutosta. Odotamme innolla, että pääsemme yhdessä boostaamaan KFC:n tuloksia.”