Teemme yhteistyötä tunnettujen brändien kanssa

KESKO
Uusi sähköinen myymälänäyttöjärjestelmä kaupan käyttöön
Back end -teknologia kohtasi käyttäjälähtöiset asiakasvaatimukset kun Kesko yhdisti sähköiset hintanäytöt (ESL) älykkääseen Digital Signage -ratkaisuun.

Hesburger
Oikeat viestit asiakkaalle juuri oikeaan aikaan
Digitaaliset hintanäytöt auttavat Hesburgeria räätälöimään tarjontaansa myyntipäivän aikana, vähentämään hävikkiä ja myymään enemmän.

Stadium
Koko tuotevalikoima asiakkaan ulottuville
Digital Signage -ratkaisumme tarjoaa ketjun käyttöön kosketusnäyttöjä, joilla asiakas voi selata koko tuotevalikoimaa myymälässä, vaikka kaikkia tuotteita ei varastossa olekaan.

Arnolds
Helppoutta markkinointiin franchising-yrittäjille
Arnolds-ketjun kahviloissa oli aiemmin käytössä kiinteät valotaulut, joiden päivittäminen oli ketjulle kallista ja franchising-yrittäjille hankalaa. Ketjussa haluttiin tehostaa markkinointia ja helpottaa ketjuyrittäjien työtä digitaalisten näyttöratkaisujen avulla.

Kiinteistömaailma
ZetaDisplay suunnitteli Kiinteistömaailmalle räätälöidyn käyttöliittymän, jolla yrittäjät pystyvät hallinnoimaan digitaalisten ikkunanäyttöjensä sisältöjä itsenäisesti.

Mazda
Mazda käyttää ZetaDisplayn digital signage -ratkaisuja kaikissa jälleenmyyntipisteissään Hollannissa, Belgiassa ja nyt myös Ranskassa.

Pathé
Vuonna 2015 Pathé alkoi määrätietoisesti uudistaa elokuvissa käynnin kokemusta. Yritys luopui täysin perinteisistä markkinointimateriaaleista kuten julisteista ja isoista kartonkidisplayistä. Pathé Arnhemista tuli Hollannin ensimmäinen täysin digitaalinen elokuvateatteri.