; ; Skip to main content Skip to search

Teemme yhteistyötä tunnettujen brändien kanssa

Kuva Vantaan Bilia liikkeestä ja Digital Signage -näyttöratkaisusta

BILIA

Jälleenmyyntiverkoston viestinnän digitalisoiminen pitää markkinointimateriaalit ajan tasalla

Näyttävä digitaalinen viestintä tukee myös Volvon vastuullista, teknologisesti kehittynyttä ja tulevaisuuteen katsovaa Premium-brändiä.

Kuva ZetaDisplayn näytöstä Vantaan Laattapisteen myymälässä

LAATTAPISTE

Myymälöiden asiakasviestintä digitaaliseksi

Näyttöratkaisut lisäävät myymälöiden visuaalisuutta ja niiden avulla tuodaan inspiraatiokuvaa ja vaihtoehtoisia toteutuksia paremmin esiin sekä kohdennetaan viestejä.

Zeta Display Case Neste Vierumäen Matkakeidas

NESTE VIERUMÄKI MATKAKEIDAS

Liikenneaseman koko tarjooma näyttävästi esille sisällä ja ulkona

Digital Signage -ratkaisu toimii myös hyvin yhteen liikenneasemalla toimivien pikaruokaketjujen konseptien kanssa.

ZetaDisplay laati Keskolle kokonaisvaltaisen konseptin, johon sisältyvät Zeta Digital Signage -alusta, skaalautuva integraatioalusta (ZetaAPI Server) asiakkaiden yhdistämiseen POS-järjestelmään, älykkäät mallit dataperusteiseen sisällön luomiseen ja tehtäväperusteiset näyttömoduulit eri tehtäviin ja sijainteihin myymälässä.

KESKO

Uusi sähköinen myymälänäyttöjärjestelmä kaupan käyttöön

Back end -teknologia kohtasi käyttäjälähtöiset asiakasvaatimukset kun Kesko yhdisti sähköiset hintanäytöt (ESL) älykkääseen Digital Signage -ratkaisuun. 

Hesburger Digital Signage

Hesburger

Digitaaliset hintanäytöt auttavat Hesburgeria räätälöimään tarjontaansa myyntipäivän aikana, vähentämään hävikkiä ja myymään enemmän.

Digital Signage-konsepti tarjoaa Stadiumin käyttöön kosketusnäyttöjä, joilla asiakas voi selata koko valikoimaa voi myymälässä, vaikka kaikkia tuotteita ei varastosta löytyisikään.

Stadium

Tilausmahdollisuuden sisältävät kosketusnäytöt tuovat Stadiumin koko tuotevalikoiman saataville myös pienimpiin liikkeisiin.

Arnoldsin myymälän digitaalinen hintanäyttö on kassan yläpuolella ja näin ollen helposti luettavissa.

Arnolds

Ketjussa haluttiin tehostaa markkinointia ja helpottaa ketjuyrittäjien työtä digitaalisten näyttöratkaisujen avulla. 

R-kioski

Etähallittavat hinta- ja mainosnäyttöratkaisut vapauttavat
R-kioski -yrittäjät keskittymään asiakkaiden palvelemiseen.

Messukeskus

Messukeskus ulkoisti Digital Signage -tekemisen ZetaDisplaylle.

Veikkaus

Suomen laajin Digital Signage -järjestelmä tavoittaa 15-18 miljoonaa asiakasta viikoittain.

Picnic

Digital Signage -ratkaisut kasvattivat Picnic-lounaskahvilaketjun myyntiä ja tehostivat toimintaa.

Luhta – TopSport

TopSport -ketjun myymälöihin toteutettiin näyttävät videoseinät, joiden ansiosta brändiviestintää voitiin tehostaa.

ATG

Nopeasti muuttuvilla markkinoilla toimiva ATG päätti toteuttaa olemassa olevien digitaalisten näyttöratkaisujen uudistuksen ja suunnitteli aivan uuden asiakaskokemuksen.

Pink Fish

Norjalainen Pink Fish -ravintola käyttää Digital Signage -ratkaisuja saumattoman asiakaskokemuksen luomiseen. Kaikki järjestelmät ovat yhteydessä toisiinsa.

KPN

Hollantilainen tietoliikenneyritys halusi hyödyntää sisäisiä viestintäkanaviaan tehokkaammin. Digitaaliset näyttöratkaisut auttoivat yhtiötä parantamaan henkilöstön sitoutumista konsernin strategisiin tavoitteisiin.

De Volksbank

Pankki kehitti uuden kokonaisvaltaisen lähestymistavan asiakkaisiin perinteisellä palvelualalla Digital Signage -ratkaisujen avulla.

KPN Retail

KPN Retail laati uuden myymäläkonseptin ja tehosti toimintaansa saumattomilla Digital Signage -ratkaisuilla.

RAI Amsterdam

ZetaDisplayn kehittämä älykäs järjestelmä opastaa miljoonia vierailijoita Amsterdamin messukeskuksessa vuosittain.

Randstad

HR-palveluja tarjoava Randstad otti käyttöön toimistojensa ikkunapinta-alan ja valjasti sen digitaalisten näyttöratkaisujen käyttöön. Nyt tieto avoimista työpaikoista voidaan sisällyttää kaikkeen viestintään.

Kiinteistömaailman case-esittely

Kiinteistömaailma

ZetaDisplay suunnitteli Kiinteistömaailmalle räätälöidyn käyttöliittymän, jolla yrittäjät pystyvät hallinnoimaan digitaalisten ikkunanäyttöjensä sisältöjä itsenäisesti. 

Mazda

Mazda käyttää ZetaDisplayn digital signage -ratkaisuja kaikissa jälleenmyyntipisteissään Hollannissa, Belgiassa ja nyt myös Ranskassa.

Pathén näyttävä videoseinä

Pathé

Vuonna 2015 Pathé alkoi määrätietoisesti uudistaa elokuvissa käynnin kokemusta. Yritys luopui täysin perinteisistä markkinointimateriaaleista kuten julisteista ja isoista kartonkidisplayistä. Pathé Arnhemista tuli Hollannin ensimmäinen täysin digitaalinen elokuvateatteri.