Skip to main content Skip to search

Teemme yhteistyötä tunnettujen brändien kanssa

Stockmann

ZetaDisplay ja Stockmann ovat tehneet näyttävää ja toimivaa yhteistyötä vuodesta 2013 alkaen

Digital Signage -ratkaisujen avulla Stockmannin on helppo tarjota inspiraatiota tavaratalojen ohi kulkeville ihmisille sekä tavaratalojen sisällä liikkuville asiakkaille.

Bilia

Jälleenmyyntiverkoston viestinnän digitalisoiminen pitää markkinointimateriaalit ajan tasalla

Näyttävä digitaalinen viestintä tukee myös Volvon vastuullista, teknologisesti kehittynyttä ja tulevaisuuteen katsovaa Premium-brändiä.

Laattapiste

Myymälöiden asiakasviestintä digitaaliseksi

Näyttöratkaisut lisäävät myymälöiden visuaalisuutta ja niiden avulla tuodaan inspiraatiokuvaa ja vaihtoehtoisia toteutuksia paremmin esiin sekä kohdennetaan viestejä.

Finavia ja Helsinki-Vantaan pysäköintialueet

Lentoasemayhtiö Finavian tavoitteena on tehdä matkustamisesta sujuvaa ja mutkatonta

ZetaDisplayn tarjoama ratkaisu on edesauttanut asiakkaiden ohjausta Helsinki-Vantaan lentoaseman pysäköintialueilla.

Neste Vierumäki Matkakeidas

Liikenneaseman koko tarjooma näyttävästi esille sisällä ja ulkona

Digital Signage -ratkaisu toimii myös hyvin yhteen liikenneasemalla toimivien pikaruokaketjujen konseptien kanssa.

Hesburger

Digitaaliset hintanäytöt auttavat Hesburgeria räätälöimään tarjontaansa myyntipäivän aikana, vähentämään hävikkiä ja myymään enemmän.

Veikkaus

Suomen laajin Digital Signage -järjestelmä tavoittaa 15-18 miljoonaa asiakasta viikoittain.

Arnoldsin myymälän digitaalinen hintanäyttö on kassan yläpuolella ja näin ollen helposti luettavissa.

Arnolds

Ketjussa haluttiin tehostaa markkinointia ja helpottaa ketjuyrittäjien työtä digitaalisten näyttöratkaisujen avulla. 

Messukeskus

Messukeskus ulkoisti Digital Signage -tekemisen ZetaDisplaylle.

Mio

Mio tarvitsi Digital Signage -ratkaisun, joka helpottaa asiakkaiden liikkumista uudessa myymälässä sekä tukee samalla asiakaskokemusta.

Picnic

Digital Signage -ratkaisut kasvattivat Picnic-lounaskahvilaketjun myyntiä ja tehostivat toimintaa.

Kiinteistömaailman case-esittely

Kiinteistömaailma

ZetaDisplay suunnitteli Kiinteistömaailmalle räätälöidyn käyttöliittymän, jolla yrittäjät pystyvät hallinnoimaan digitaalisten ikkunanäyttöjensä sisältöjä itsenäisesti. 

Luhta – TopSport

TopSport -ketjun myymälöihin toteutettiin näyttävät videoseinät, joiden ansiosta brändiviestintää voitiin tehostaa.

ATG

Nopeasti muuttuvilla markkinoilla toimiva ATG päätti toteuttaa olemassa olevien digitaalisten näyttöratkaisujen uudistuksen ja suunnitteli aivan uuden asiakaskokemuksen.

Pink Fish

Norjalainen Pink Fish -ravintola käyttää Digital Signage -ratkaisuja saumattoman asiakaskokemuksen luomiseen. Kaikki järjestelmät ovat yhteydessä toisiinsa.

KPN

Hollantilainen tietoliikenneyritys halusi hyödyntää sisäisiä viestintäkanaviaan tehokkaammin. Digitaaliset näyttöratkaisut auttoivat yhtiötä parantamaan henkilöstön sitoutumista konsernin strategisiin tavoitteisiin.

De Volksbank

Pankki kehitti uuden kokonaisvaltaisen lähestymistavan asiakkaisiin perinteisellä palvelualalla Digital Signage -ratkaisujen avulla.

KPN Retail

KPN Retail laati uuden myymäläkonseptin ja tehosti toimintaansa saumattomilla Digital Signage -ratkaisuilla.

RAI Amsterdam

ZetaDisplayn kehittämä älykäs järjestelmä opastaa miljoonia vierailijoita Amsterdamin messukeskuksessa vuosittain.

Randstad

HR-palveluja tarjoava Randstad otti käyttöön toimistojensa ikkunapinta-alan ja valjasti sen digitaalisten näyttöratkaisujen käyttöön. Nyt tieto avoimista työpaikoista voidaan sisällyttää kaikkeen viestintään.

Pathén näyttävä videoseinä

Pathé

Vuonna 2015 Pathé alkoi määrätietoisesti uudistaa elokuvissa käynnin kokemusta. Yritys luopui täysin perinteisistä markkinointimateriaaleista kuten julisteista ja isoista kartonkidisplayistä. Pathé Arnhemista tuli Hollannin ensimmäinen täysin digitaalinen elokuvateatteri.  

Mazda

Mazda käyttää ZetaDisplayn Digital Signage -ratkaisuja kaikissa jälleenmyyntipisteissään Hollannissa, Belgiassa ja nyt myös Ranskassa.