Teemme yhteistyötä tunnettujen brändien kanssa

BILIA
Jälleenmyyntiverkoston viestinnän digitalisoiminen pitää markkinointimateriaalit ajan tasalla
Näyttävä digitaalinen viestintä tukee myös Volvon vastuullista, teknologisesti kehittynyttä ja tulevaisuuteen katsovaa Premium-brändiä.

LAATTAPISTE
Myymälöiden asiakasviestintä digitaaliseksi
Näyttöratkaisut lisäävät myymälöiden visuaalisuutta ja niiden avulla tuodaan inspiraatiokuvaa ja vaihtoehtoisia toteutuksia paremmin esiin sekä kohdennetaan viestejä.

NESTE VIERUMÄKI MATKAKEIDAS
Liikenneaseman koko tarjooma näyttävästi esille sisällä ja ulkona
Digital Signage -ratkaisu toimii myös hyvin yhteen liikenneasemalla toimivien pikaruokaketjujen konseptien kanssa.

Hesburger
Digitaaliset hintanäytöt auttavat Hesburgeria räätälöimään tarjontaansa myyntipäivän aikana, vähentämään hävikkiä ja myymään enemmän.

Veikkaus
Suomen laajin Digital Signage -järjestelmä tavoittaa 15-18 miljoonaa asiakasta viikoittain.

Arnolds
Ketjussa haluttiin tehostaa markkinointia ja helpottaa ketjuyrittäjien työtä digitaalisten näyttöratkaisujen avulla.

Stadium
Tilausmahdollisuuden sisältävät kosketusnäytöt tuovat Stadiumin koko tuotevalikoiman saataville myös pienimpiin liikkeisiin.

Mio
Mio tarvitsi Digital Signage -ratkaisun, joka helpottaa asiakkaiden liikkumista uudessa myymälässä sekä tukee samalla asiakaskokemusta.

Pathé
Vuonna 2015 Pathé alkoi määrätietoisesti uudistaa elokuvissa käynnin kokemusta. Yritys luopui täysin perinteisistä markkinointimateriaaleista kuten julisteista ja isoista kartonkidisplayistä. Pathé Arnhemista tuli Hollannin ensimmäinen täysin digitaalinen elokuvateatteri.

Mazda
Mazda käyttää ZetaDisplayn Digital Signage -ratkaisuja kaikissa jälleenmyyntipisteissään Hollannissa, Belgiassa ja nyt myös Ranskassa.