Esittely
Lahtelainen Luhta on yksi Pohjoismaiden johtavia vaatetusalan yrityksiä. Suomalaisten kodeista löytyy niin Luhdan kodintekstiilejä kuin yrityksen omia muoti- ja sporttibrändejä kuten Rukka, Ril’s, Your FACE ja Icepeak. Euroopassa Luhta tunnetaan erityisesti muoti- ja sporttivaatebrändeistään.
ZetaDisplay on tehnyt yhteistyötä Luhdan kanssa vuodesta 2015 lähtien.
Haasteet
Miten vahvistaa brändimielikuvaa myymäläympäristössä, jossa on runsaasti kuluttajan huomiota vieviä visuaalisia ärsykkeitä?
Ratkaisu
![](https://zetadisplay.fi/app/uploads/sites/5/2019/09/Luhta-TopSport-1024x785.jpg)
ZetaDisplay toimitti Luhdalle Digital Signage -järjestelmän, joka otettiin käyttöön urheilu- ja vapaa-ajan tuotteita myyvissä TopSport -myymälöissä. Myymälöiden jalkineosastoille toteutettiin leveä videoseinä, joissa yrityksellä on mahdollisuus pyörittää brändivideoita. Videoseinät muodostavat näyttävän visuaalisen elementin myymälöihin ja ne on suunniteltu saumattomaksi osaksi myymälän sisustusta. TopSport -ketjuun kuuluu 17 myymälää ja ne sijaitsevat 15 eri kaupungissa ympäri Suomea.
![](https://zetadisplay.fi/app/uploads/sites/5/2019/09/Luhta-TopSport.png)
Hyödyt
Asiakas sai käyttöönsä keskitetysti päivitettävän ja etähallittavan kanavan, jonka avulla voidaan tehostaa omaa brändiviestintää samanaikaisesti kaikissa ketjun myymälöissä. WAU-efektiä tuottavat digitaaliset videoseinät tarjoavat mahdollisuuden myös yhteistyökumppaneille ja tavarantoimittajille lisätä omien brändiensä näkyvyyttä visuaalisia ärsykkeitä pursuavassa myymäläympäristössä. TopSport -ketjun lisäksi digitaalisia näyttöratkaisuja on otettu käyttöön myös yrityksen pääkonttorissa Lahdessa ja Aleksi13 -tavaratalossa Helsingissä.