; Skip to main content Skip to search

Erikoismyymälät

Asiakas yleensä tietää, mitä tulee erikoismyymälästä ostamaan. Tutkimusten mukaan selkeät ja houkuttelevat tarjoukset auttavat katkaisemaan asiakkaan automaattiohjauksen ja nostavat heräteostosten määrää. Vaikka erikoismyymälät ovat tavallisesti kooltaan pieniä, niissä on yleensä useita näyttöjä. Näyttöjä käytetään useimmiten myynnin lisäämiseen, ja oikein käytettynä niiden tulokset puhuvatkin puolestaan.

Digitaalisten näyttöratkaisujen hyödyt erikoismyymälöissä:

  • Auttaa asiakasta tekemään faktoihin perustuvia päätöksiä
  • Kannustaa heräteostoksiin näyttämällä houkuttelevaa ja herkullista sisältöä
  • Luo ja parantaa haluttua tunnelmaa
  • Tekee jonottamisesta arvokasta aikaa
  • Edistää katteeltaan hyvien tuotteiden myyntiä
  • Tarjoaa mahdollisuuden räätälöidä erilaisia tarjouksia tietyn kohderyhmän tai ajankohdan mukaan.

Haasteet

Asiakkaiden kannustaminen heräteostosten tekoon.

Vaatimukset

Näyttöjen sijoittelu on erittäin tärkeää, ja oikein käytettynä ne auttavat lisäämään myyntiä.

Ratkaisut

Selkeät ja houkuttelevat tarjoukset auttavat katkaisemaan asiakkaan automaattiohjauksen ja nostavat heräteostosten määrää.

Pink Fish

Saumattoman asiakaskokemuksen luominen

Jopa lohen kotimaasta Norjasta löytyi markkinarako tuoretta lohta tarjoavalle ravintolalle. Pink Fish käyttää digitaalisia näyttöratkaisujamme saumattoman asiakaskokemuksen luomiseen. Kaikki järjestelmät ovat yhteydessä toisiinsa.