; Skip to main content Skip to search

Kahvilat ja ravintolat

Kahviloissa ja ravintoloissa asiakkaiden toivotaan tekevän nopeita ja tietoon perustuvia ruoka- ja juomavalintoja. Tarjooman esittäminen selkeästi ja houkuttelevasti voi olla ratkaisevan tärkeää asiakkaalle jo ravintolaa valitessa. Oikean viestin esittäminen asiakkaalle johdonmukaisesti juuri oikeaan aikaan ja yhtäaikaisesti kaikissa paikoissa on myynnin edistämisen kannalta ratkaisevan tärkeää.

Digitaalisten näyttöratkaisujen hyödyt kahviloissa ja ravintoloissa:

  • Auttaa asiakasta tekemään faktoihin perustuvia päätöksiä
  • Kannustaa heräteostoksiin näyttämällä houkuttelevaa ja herkullista sisältöä
  • Luo ja parantaa haluttua tunnelmaa
  • Vaikuttaa asiakkaan toimintaan kassalla ja voi muuttaa sitä
  • Parantaa mahdollisuuksia lisämyyntiin.

Haasteet

Alan nopea tahti vaatii jatkuvia päivityksiä ja kykyä nopeisiin muutoksiin.

Vaatimukset

Oikean viestin esittäminen asiakkaalle johdonmukaisesti juuri oikeaan aikaan ja yhtäaikaisesti kaikissa paikoissa.

Ratkaisut

Muutosten ja päivitysten tekeminen reaaliajassa paikallisesti tai keskitetysti. Ratkaisuun yhdistetään automaattisesti päivittyvää päivittäistä tietoa. Tarjoukset ovat täysin ravintolan tai yrityksen hallinnassa.

Hesburger

Oikeat viestit asiakkaalle juuri oikeaan aikaan 

Digitaalisiin kanaviin vaihtaminen on auttanut Hesburgeria räätälöimään tarjontaansa myyntipäivän aikana, vähentämään hävikkiä ja myymään enemmän. ZetaDisplay toimitti ketjulle näyttöjä ruokalistojen ja kampanjoiden esittämiseen. Nyt näytöt täyttävä suuren osan ravintoloiden viestintätarpeista. Sisällönhallinta sisällytettiin hallintajärjestelmään.