; Skip to main content Skip to search

Case

ATG

Esittely

Ruotsalainen vedonlyöntiketju ATG päätti toteuttaa tarjontansa laajamittaisen uudistuksen. Tämä oli seurausta sekä kuluttajien toimintatapojen muutoksesta että säätelyn vähenemisestä Ruotsin markkinoilla. Yritys päätti kehittää ATG Sports -järjestelmän ja parantaa asiakaskokemusta roimasti fyysisissä toimipisteissä digitaalisten näyttöratkaisujen avulla. Yrityksellä on yli 2 000 toimipistettä, jotka sijaitsevat kauppapaikkojen yhteydessä eri puolilla maata. 

Haasteet

ATG:n olemassa oleva tekninen ratkaisu oli hankittu ulkoistamalla, minkä vuoksi yrityksellä oli kolme tärkeää ehtoa: se halusi teknisen omistajuuden takaisin itselleen, sillä oli halu korvata olemassa olevat ratkaisut uusilla sekä toiveena uuden tuotevalikoiman lanseeraus 2 000 toimipisteessä samanaikaisesti eri puolilla Ruotsia. Käytännössä tämä tarkoitti 7 000 asennusta. Tiukka aikataulu ja monimutkainen integraatio tekivät projektista erityisen haastavan. Rajoitteista huolimatta projekti valmistui ajallaan ja pysyi annetussa budjetissa. 

Ratkaisu

ZetaDisplay kehitti asiakkaalle ATG Sports -järjestelmän ja integroi sen käyttöliittymään back end -ohjelmiston, jonka kautta kuusi eri toimittajaa voi tarjota livetietoja. Tutkimme asiakaspolkuja, minkä pohjalta kehitimme interaktiivisen näyttökonseptin, ohjelmoimme käyttöliittymän sekä varmistimme livetietojen sujuvan integraation. 

Hyödyt

Merkittävästi parempi asiakaskokemus, mikä johti toimipisteessä koetun tyytyväisyyden paranemiseen ja siten myynnin kasvuun heti alusta alkaen. ATG toi asiakkailleen ensimmäisenä markkinoilla tämänkaltaista lisättyä tarjontaa, minkä ansiosta yritys pystyi lisäämään markkinaosuuttaan erittäin tiukasti kilpailluilla markkinoilla. 

Haluatko kuulla lisää digitaalisista näyttöratkaisuistamme?