Skip to main content Skip to search

Podcastissa ZetaDisplayn maajohtaja Annukka Pokki ja Ossi Luoma Samsungilta puhuvat mitä digitaalisten näyttöjen hankinnassa kannattaa ottaa huomioon – miten saadaan WOW-efekti aikaan, sekä sisällön merkityksestä ja sen oikea-aikaisesta kohdentamisesta.

  • Mitä eroa on telkkareilla ja ammattikäyttöön tarkoitetuilla näytöillä?
  • Mitä mahdollisuuksia LED tuo sisällöntuotantoon
  • Mediamyynti mahdollisuus, jota on alettu hyödyntämään kaupan alalla

Podcastissa Annukka Pokki käy läpi miten asiakkaan ostopolussa otetaan huomioon digitaaliset näyttöratkaisut.

DIGITAALISTEN NÄYTTÖRATKAISUJEN HYÖDYT PÄIVITTÄISTAVARAKAUPASSA:

  • Luo innostusta ja parantaa tunnelmaa
  • Tekee jonottamisesta arvokasta aikaa
  • Edistää katteeltaan hyvien tuotteiden myyntiä ja kampanjoita
  • Luo inspiroivan ostosympäristön
  • Räätälöi erilaisia tarjouksia kohderyhmän tai tietyn ajankohdan mukaan
  • Saa asiakkaat jäämään myymälään pidemmäksi aikaa ja lisää myyntiä
  • Yhdistää ostosten tekemisen myymälässä ja verkossa saumattomaksi kokemukseksi.

Lataa oppaamme vähittäiskaupan myynnin kasvattamiseen digitaalisia näyttöratkaisuja hyödyntämällä.

Stockmann

Digital Signage -ratkaisujen avulla Stockmannin on helppo tarjota inspiraatiota tavaratalojen ohi kulkeville ihmisille sekä tavaratalojen sisällä liikkuville asiakkaille.

HALUATKO KUULLA LISÄÄ DIGITAALISISTA NÄYTTÖRATKAISUISTAMME?

Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella.