ZetaDisplay uudisti verkkosivustonsa

ZetaDisplay on toteuttanut koko konsernin laajuisen verkkosivu-uudistuksen, jonka tavoitteena on tuoda esiin yrityksen kokonaisvaltaista Digital Signage -osaamista sekä tuottaa entistä merkityksellisempää sisältöä asiakkaille. Uudistuksen yhteydessä lanseerattiin myös konsernin uusi visuaalinen ilme. 

– Meidän erikoisosaamistamme on työ digitaalisten näyttöjen takana ja sen ansiosta myös erotumme muista. Uudistuksen taustalla oli asiakkaidemme tarve tietää, millaisia digitaalisia näyttöratkaisuja olemme toteuttaneet asiakasyrityksillemme eri maissa. Nyt meillä on uusi alusta, jolla pääsemme jakamaan kansainvälisiä asiakastarinoitamme säännöllisesti myös suomalaisten asiakkaidemme kanssa, kertoo ZetaDisplay Finland Oy:n liiketoimintajohtaja Rami Autio

ZetaDisplay toimii tällä hetkellä kuudessa Euroopan maassa, joissa sillä on kahdeksan toimistoa. Yrityksen ohjauksessa on yli 63 000 digitaalista näyttöä 53 eri maassa. Suomessa ZetaDisplayn näyttöjä löytyy lähes jokaisesta kunnasta ja kaupungista, ja niiden kokonaismäärä on jo yli 22 000 kappaletta.

– Digital Signage -ala on voimakkaassa kasvussa ja asiakkaiden vaatimukset kasvavat koko ajan. Näyttöjen takana keskitymme pääasiassa konseptisuunnitteluun, ohjelmistokehitykseen sekä asiakkaan sisällöntuotantoprosessin helpottamiseen, jatkaa Autio

Asiakastukilomake nopein tapa saada apua ongelmatilanteessa

Verkkosivuston uudistuksen myötä haluttiin parantaa myös asiakastuen palvelukykyä.  Erityisesti on huomioitu asiakkaat, joilla on käytössään useita erilaisia näyttöratkaisuja. 

– Verkkosivuiltamme löytyy asiakastukilomake, jonka huolellinen täyttäminen on ylivoimaisesti nopein tapa saada apua käytännön ongelmatilanteessa. Lomakkeesta löytyy myös ”ensiapuvinkkejä”, joiden avulla ongelma saattaa ratketa asiakkaan itse tekemien korjaavien toimien ansiosta eikä yhteydenottoa tarvita, opastaa Autio.

ZETADISPLAY LYHYESTI

ZetaDisplay tarjoaa digitaalisia näyttöratkaisuja, joilla vaikutetaan ihmisen käyttäytymiseen myymälöissä, julkisissa tiloissa tai toimistoympäristöissä. Yrityksellä on syvällinen ymmärrys kuluttajan käyttäytymisestä päätöksentekotilanteissa. ZetaDisplayn palvelukokonaisuuteen kuuluu konseptisuunnittelu, ohjelmistokehitys, käyttöönotto ja ylläpitopalvelut. Sen liikevaihto on 400 miljoonaa Ruotsin kruunua ja se työllistää 140 ihmistä kahdeksassa toimistossa kuudessa Euroopan maassa. Yrityksen kotipaikka on Malmössä, Ruotsissa, ja sen osake on listattu Tukholman pörssin NASDAQ OMX -listalla tunnuksella ZETA. www.zetadisplay.fi