Skip to main content Skip to search

Case

Kiinteistömaailma

Esittely

Kiinteistömaailma on Suomen suurin kiinteistönvälitysketju, jossa työskentelee vajaa 700 asuntokaupan ammattilaista reilussa sadassa asuntomyymälässä ympäri Suomen. ZetaDisplayn ja Kiinteistömaailman yhteistyö käynnistyi vuonna 2016, kun Espoonlahdessa ja Helsingin Kruunuhaassa toimivat Kiinteistömaailma-yrittäjät halusivat alkaa uudistaa tapaa, jolla myynnissä olevia kohteita markkinoitiin asiakkaille. 

Haasteet

Perinteisesti Kiinteistömaailman myymälät ovat esitelleet myyntikohteita myymälöiden ikkunoissa paperisilla tulosteilla. Puhuttiin niin sanotuista ”ikkunakorteista”. Korttien tulostaminen vei merkittävän osan henkilöstön työajasta, sillä ne täytyi tulostaa uudestaan aina kun kohteen tiedoissa tapahtui muutos. Heräsi ajatus digitaalisista ikkunakorteista, joiden tiedot päivittyisivät automaattisesti myyntikohteiden ylläpitojärjestelmästä. 

Ratkaisu

ZetaDisplay suunnitteli Kiinteistömaailmalle räätälöidyn käyttöliittymän, jolla yrittäjät pystyvät hallinnoimaan digitaalisten ikkunanäyttöjensä sisältöjä itsenäisesti. 

Kiinteistömaailma-myymälöillä on myös mahdollisuus personoida näkymää, joka ikkunanäytöillä näkyy. Niissä voi pyöriä esimerkiksi kuvaa ja videota myyntikohteista tai sinne voidaan nostaa tietyn postinumeroalueen kohteita. Näyttöjä voidaan käyttää myös brändi- ja ketjuviestinnän tarkoituksiin. 

Ratkaisu on tällä hetkellä käytössä noin 50:llä Kiinteistömaailman myymälällä, ja se on myös Kiinteistömaailma-ketjun suositusjärjestelmä myymälöiden ikkunanäytöksi.

Haluatko kuulla lisää digitaalisista näyttöratkaisuistamme?

Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella.