; ; Skip to main content Skip to search

Case

Mio

Esittely

Ruotsalainen sisustusliike Mio avasi uuden lippulaivamyymälän Tukholmassa sijaitsevaan Pohjoismaiden toiseksi suurimpaan kauppakeskukseen Westfield Mall Of Scandinaviaan.  

ZetaDisplay Ruotsi on työskennellyt Mion kanssa yli kuusi vuotta toteuttaen Digital Signage -ratkaisuja yli 70 myymälässä ja auttanut brändiä kehittämään myymäläympäristöjä sekä Mion asiakaskokemusta.  

Haasteet

Mio tarvitsi Digital Signage -ratkaisun, joka helpottaisi asiakkaiden liikkumista uudessa myymälässä sekä tukisi asiakaskokemusta. Näytöt oli sijoitettava strategisesti niin, että asiakkaiden on helppoa löytää myymälästä etsimänsä tuotteet sekä samalla tutustua mielenkiintoisilla ja inspiroivilla tavoilla eri tuotteiden väri- ja viimeistelyvaihtoehtoihin.  

Sisältöä haluttiin hallita keskitetysti, jotta markkinointitiimi voi nopeasti päivittää näytöt uusilla kausiluonteisilla viesteillä ja kampanjoilla, jotka ovat käynnissä yhtäaikaisesti kaikissa Mion Ruotsin myymälöissä.  

Ratkaisu

ZetaDisplay suunnitteli Digital Signage -ratkaisun täydentämään täysin uuden lippulaivamyymälän ulkoasua tarjoamalla digitaalisia viestejä sinne, missä tarvittiin eniten ohjeistusta myymälässä liikkumiseen, lisätietoja tuotteista tai asiakkaille haluttiin antaa visuaalisia ja inspiroivia ideoita oman kodin sisustamiseen.  

Näyttöratkaisut sisältävät 55″ Samsungin videoseinän ja sarjan 50″ – 85″ näyttöjä, jotka asennettiin kasvattamaan eri tuotealueiden kiinnostavuutta sekä esittämään tarkemmin lisätietoa tuotevalikoimista. 

Markkinointitiimi käyttää ZetaDisplayn omaa sisällönhallintajärjestelmää soittolistojen luomiseen, sisällön ajoittamiseen ja varmistaakseen viestien oikea-aikaisen esittämisen. Sisältöä voidaan päivittää hetkessä ja sisällönhallintajärjestelmässä näytöt voidaan erottaa, jotta tiimi voi tarvittaessa lähettää viestejä vain yhteen näyttöön tai tiettyyn näyttöryhmään.

Hyödyt

Miolle toteutettu Digital Signage -ratkaisu luo inspiroivan ympäristön ja vierailijat pääsevät helposti sukeltamaan brändiin liittyvään elämäntyyliin. Ratkaisut auttavat kohti entistä parempaa asiakaskokemusta, kun asiakkaat löytävät etsimänsä sekä inspiroituvat tutustumaan valikoimaan laajemmin. 

Järjestelmä auttaa Mion ketjua varmistamaan yhtenäisen brändäyksen sen kaikissa Ruotsin myymälöissä. 

Haluatko kuulla lisää digitaalisista näyttöratkaisuistamme?

;