Skip to main content Skip to search

Brändiviestintä

Brändiviestintä

Kuluttajabrändit kamppailevat 24/7 kuluttajien huomiosta. Digital Signage -ratkaisujen avulla kuluttajalle on helppo viestiä yrityksestä, pidentää myymälässä vietettyä aikaa ja lopulta parantaa myyntiä. Brändimielikuvaan liittyvä viestintä on yksi tärkeimmistä menestyksen osatekijöistä. Näytettävien kuvien ja videoiden on oltava mielenkiintoisia ja huomiota herättäviä. Digital Signage -ratkaisut tarjoavat yrityksille runsaasti mahdollisuuksia erottua. Sisältöä voi muuttaa kaikissa myymälöissä vain yhdellä napsautuksella.

Digitaalisten näyttöratkaisujen hyödyt brändiviestinnässä:

  • Mainostaa, innoittaa ja rakentaa brändiä
  • Tukee tapahtumia, kampanjoita ja uusia mallistoja
  • Opastaa asiakkaita interaktiivisesti tai digitaalisen asiakaspalvelun kautta
  • Kannustaa heräteostoksiin myyntipisteellä
  • Myymälän ulkopuolella näytettävä vaikuttava materiaali houkuttaa ihmisiä astumaan sisään myymälään
  • Lisää ympäristön innostavuutta, mikä puolestaan parantaa asiakaskokemusta
  • Varmistaa yhteneväiset sisällöt koko ketjussa.

Kuva Vantaan Bilia liikkeestä ja Digital Signage -näyttöratkaisusta

Haasteet

Monet brändit kilpailevat asiakkaan huomiosta. 

Vaatimukset

Näytettävien kuvien ja videoiden on oltava mielenkiintoisia ja huomiota herättäviä.

Ratkaisut

Opastaa asiakkaita interaktiivisesti tai digitaalisen asiakaspalvelun kautta sekä houkuttaa ihmisiä astumaan sisään myymälään sen ulkopuolella näytettävän vaikuttavan materiaalin avulla. 

Laattapiste

MYYMÄLÖIDEN ASIAKASVIESTINTÄ DIGITAALISEKSI

Näyttöratkaisut lisäävät myymälöiden visuaalisuutta ja niiden avulla tuodaan inspiraatiokuvaa ja vaihtoehtoisia toteutuksia paremmin esiin sekä kohdennetaan viestejä. 

Stadium

Koko tuotevalikoima asiakkaan ulottuville

Ruotsalainen urheilumuodin jälleenmyyjä Stadium panostaa koko valikoiman saatavuuteen kaikissa myymälöissä, vaikka koko valikoimaa ei itse asiassa olekaan varastossa joka paikassa. Konseptimme tarjoaa ketjun käyttöön kosketusnäyttöjä, joilla koko valikoimaa voi selata myymälässä. Tämä puolestaan käynnistää konversioprosessin. Konsepti myös vapauttaa henkilökunnan aikaa sellaisten asioiden tekemiseen, joissa he ovat parhaita: asiakkaan kanssa jutteluun ja heidän palveluunsa.