Esittely
Lahtelainen Luhta on yksi Pohjoismaiden johtavia vaatetusalan yrityksiä. Suomalaisten kodeista löytyy niin Luhdan kodintekstiilejä kuin yrityksen omia muoti- ja sporttibrändejä kuten Rukka, Ril’s, Your FACE ja Icepeak. Euroopassa Luhta tunnetaan erityisesti muoti- ja sporttivaatebrändeistään.
ZetaDisplay on tehnyt yhteistyötä Luhdan kanssa vuodesta 2015 lähtien.
Haasteet
Miten vahvistaa brändimielikuvaa myymäläympäristössä, jossa on runsaasti kuluttajan huomiota vieviä visuaalisia ärsykkeitä?
Ratkaisu

ZetaDisplay toimitti Luhdalle Digital Signage -järjestelmän, joka otettiin käyttöön urheilu- ja vapaa-ajan tuotteita myyvissä TopSport -myymälöissä. Myymälöiden jalkineosastoille toteutettiin leveä videoseinä, joissa yrityksellä on mahdollisuus pyörittää brändivideoita. Videoseinät muodostavat näyttävän visuaalisen elementin myymälöihin ja ne on suunniteltu saumattomaksi osaksi myymälän sisustusta. TopSport -ketjuun kuuluu 17 myymälää ja ne sijaitsevat 15 eri kaupungissa ympäri Suomea.

Hyödyt
Asiakas sai käyttöönsä keskitetysti päivitettävän ja etähallittavan kanavan, jonka avulla voidaan tehostaa omaa brändiviestintää samanaikaisesti kaikissa ketjun myymälöissä. WAU-efektiä tuottavat digitaaliset videoseinät tarjoavat mahdollisuuden myös yhteistyökumppaneille ja tavarantoimittajille lisätä omien brändiensä näkyvyyttä visuaalisia ärsykkeitä pursuavassa myymäläympäristössä. TopSport -ketjun lisäksi digitaalisia näyttöratkaisuja on otettu käyttöön myös yrityksen pääkonttorissa Lahdessa ja Aleksi13 -tavaratalossa Helsingissä.