Skip to main content Skip to search

Change site

You can find local information, events, news and more in your own language at your local ZetaDisplay website.

Close
  • Global (English)
  • Austria
  • Denmark
  • Germany
  • Netherlands
  • Norway
  • Sweden
  • uk
  • United Kingdom
Change website
ZetaDisplay Finland ZetaDisplay Finland logo.
  • Digitaaliset
    näyttöratkaisut
    • Digitaalisten näyttöratkaisujen hyödyt
    • Sisällönhallintaohjelmisto
    • Digitaalinen hinnoittelu
    • Musiikki
  • Miksi
    ZetaDisplay
  • Käyttöympäristöt
    • Infotaulut ja infonäytöt pankkeihin ja muihin rahoitusalan toimistoihin
    • Erikoismyymälät
    • Kahvilat ja ravintolat
    • Päivittäistavarakauppa
    • Auto- ja konekauppa
    • Julkiset tilat
    • Yritysviestintä
    • Pelit ja rahapelit
    • Brändiviestintä
  • Töitämme
    • Case Stockmann
    • Case Metsä Fibre
    • Case Laattapiste
    • Case Bilia
    • Case Finavia
    • CASE Neste Vierumäen Matkakeidas
  • Meistä
    • Yhteys- ja laskutustiedot
    • Ajankohtaista
    • Haluatko meille töihin?
    • Vastuullisuus
    • Tapahtumat
  • Ota yhteyttä
  • Asiakastuki

Asiakaspolku ja Digital Signage –”Nyt jos koskaan on oikea aika kuunnella loppuasiakasta”

2021-08-23 11:55

Asiakaspolku on käsite, josta keskustellaan monissa yrityksissä jo päivittäin. Tässä jutussa ZetaDisplay Finlandin avainasiakaspäällikkö Pauli Beirad kertoo, miten asiakasymmärrystä voidaan lisätä ja miten sitä voidaan hyödyntää Digital Signage -konseptien ja palveluiden kehittämisessä.

”Palvelumuotoilu ei ole uusi asia, mutta siitä on tullut melko lyhyessä ajassa kuuma aihe, joka puhuttaa lähes kaikkia liiketoiminnan kehittäjiä. Syy tähän on se, että ihmisillä on käsissään valtava määrä tietoa, mikä tekee meistä entistä valveutuneempia kuluttajia ja palveluiden käyttäjiä. Yrityksillä ei ole enää oikein muuta vaihtoehtoa, kun alkaa kehittää valikoimaansa loppuasiakasta kuunnellen ja heidän aitoja tarpeitaan ajatellen”, kertoo ZetaDisplay Finlandin avainasiakaspäällikkö Pauli Beirad.

Palvelumuotoilun lähtökohta on asiakasymmärrys, jota luodaan osallistamalla palvelua tuottava yritys ja palvelun loppukäyttäjiä. Työkalut soveltuvat erityisen hyvin myös Digital Signage -konseptikehitykseen, jonka ratkaisut ovat vahvasti olemassa juuri kuluttajia, julkisen palvelun käyttäjiä tai yrityksen työntekijöitä varten.

”Ajatellaan tilannetta, jossa yritys haluaa lanseerata asiakkailleen uuden tuotteen tai palvelun. Loppuasiakkaan polkua voidaan lähteä kartoittamaan esimerkiksi järjestämällä roolipeli-workshop, jossa on läsnä sekä palvelua tuottavia että palvelua käyttäviä asiakaspersoonia. Roolipelin avulla saadaan arvokasta ja monesti yllättävääkin dataa kuluttajan käyttäytymisestä, mikä taas auttaa meitä juuri oikeanlaisen Digital Signage -konseptin kehittämisessä”, jatkaa Beirad.

Asiakasymmärryksen hyödyt Digital Signage -kehitysprosessissa:

  • Saavutetaan laadukkaampi ja kokonaisvaltaisempi palvelukokemus
  • Varmistetaan uusien tuotteiden ja palveluiden lanseerauksen onnistuminen
  • Tehostetaan organisaation ongelmanratkaisukykyä ja valjastetaan Digital Signagen potentiaalia
  • Kyetään luomaan yksilöllisempiä ja empaattisempia Digital Signage -ratkaisuja
  • Autetaan lisäämään yrityksen kilpailukykyä ja innovoimaan tulevaa
  • Lisätään asiakasuskollisuutta
Tutustu miten Stockmann on hyödyntänyt näyttöratkaisuja

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella!

Author

Annukka Pokki on ZetaDisplay Finlandin liiketoimintajohtaja
Annukka Pokki
+358 50 366 6687
annukka.pokki@zetadisplay.com
linkedin.com/in/annukkapokki

Tutustu meihin

Digitaaliset näyttöratkaisutMusiikkiMiksi ZetaDisplayKäyttöympäristötTöitämmePodcastLataa oppaitamme

Ota yhteyttä

AsiakastukiYhteystiedotTietosuojaseloste

Sijoittajille

Sijoittajatietoa

Sosiaalinen media

FacebookInstagramLinkedInVimeo

© Copyright Zetadisplay