Asiakastuki
Kuinka voimme auttaa?
Asiakastukipalvelujärjestelmämme on muuttunut. Uuden palvelujärjestelmämme avulla pystymme palvelemaan sinua ongelmatilanteissa paremmin ja nopeammin. Täytä alla olevaan tukilomakkeeseen yhteystietosi sekä kuvaile mahdollisimman tarkasti tukipyyntösi. Muista tarkastaa yhteystietosi ennen lomakkeen lähettämistä. Tukipyyntösi otetaan käsittelyyn sopimuksenne mukaisen vasteajan puitteissa. Huomioithan, että saat kaikki tukipyyntöäsi koskevat viestit ja jatkokysymykset lomakkeella antamaasi sähköpostiosoitteeseen.
Näyttö pimeänä?
Jos mainosnäyttö on pimeänä niin tarkista seuraavat asiat:
-Onko medialaitteessa/näytössä virta päällä
-Onko näytölle ajastettu materiaalia.
-Kokeile käynnistää näyttöä kaukosäätimellä
-Käynnistä näyttö/mediayksikkö uudelleen.
-Tarkista että verkkoyhteys toimii ja käynnistä tarvittaessa reititin uudestaan
Mikäli ongelmasi ei ratkennut yllä olevin toimenpitein, voit jättää meille tukipyynnön yllä olevalla lomakkeella. Kuvaile ongelmasi mahdollisimman tarkasti ”Lisätiedot”-kenttään. Kerro, mitä näytöllä näkyy ja mitä siinä pitäisi näkyä.