KUINKA VOIMME AUTTAA?
UUSIMMAT TIEDOTTEET
Näyttö pimeänä?
Jos mainosnäyttö on pimeänä niin tarkista seuraavat asiat: -Onko medialaitteessa/näytössä virta päällä -Onko näytölle ajastettu materiaalia. -Kokeile käynnistää näyttöä kaukosäätimellä -Käynnistä näyttö/mediayksikkö uudelleen. -Tarkista että verkkoyhteys toimii ja käynnistä tarvittaessa reititin uudestaan Mikäli ongelmasi ei ratkennut yllä olevin toimenpitein, voit jättää meille tukipyynnön alla olevalla lomakkeella. Kuvaile ongelmasi mahdollisimman tarkasti ”Lisätiedot”-kenttään. Kerro, mitä näytöllä näkyy
Lue lisääEikö käyttäjätunnuksesi toimi
Kaikki Zeta StudioPortal asiakkaat siirrettiin vuoden 2020 loppuun mennessä uuteen ZetaCast-sisällönhallintajärjestelmään. Jos tunnuksesi StudioPortaliin ei enää toimi, yrityksenne on todennäköisesti jo siirretty ZetaCastiin. Olemme lähettäneet organisaationne yhteyshenkilölle aiheesta ennakkotiedon, vahvistaneet ajankohdan siirrolle, sekä toimittaneet tunnukset verkko-oppimisympäristöömme, joka on näppärä tapa saada pikakoulutus ZetaCastin käyttöön. Lisäksi yhteyshenkilölle on mennyt uudet käyttäjätunnuksesi. Tässä vielä kirjautumislinkki ZetaCastiin: https://secure.zetadisplay.com/pub/zetacast/latest/
Lue lisää