; ; Skip to main content Skip to search

KUINKA VOIMME AUTTAA?

UUSIMMAT TIEDOTTEET

Näyttö pimeänä?

Jos mainosnäyttö on pimeänä niin tarkista seuraavat asiat: -Onko medialaitteessa/näytössä virta päällä -Onko näytölle ajastettu materiaalia. -Kokeile käynnistää näyttöä kaukosäätimellä -Käynnistä näyttö/mediayksikkö uudelleen. -Tarkista että verkkoyhteys toimii ja käynnistä tarvittaessa reititin uudestaan Mikäli ongelmasi ei ratkennut yllä olevin toimenpitein, voit jättää meille tukipyynnön alla olevalla lomakkeella. Kuvaile ongelmasi mahdollisimman tarkasti ”Lisätiedot”-kenttään. Kerro, mitä näytöllä näkyy

Lue lisää

Eikö käyttäjätunnuksesi toimi

Kaikki Zeta StudioPortal asiakkaat siirrettiin vuoden 2020 loppuun mennessä uuteen ZetaCast-sisällönhallintajärjestelmään. Jos tunnuksesi StudioPortaliin ei enää toimi, yrityksenne on todennäköisesti jo siirretty ZetaCastiin. Olemme lähettäneet organisaationne yhteyshenkilölle aiheesta ennakkotiedon, vahvistaneet ajankohdan siirrolle, sekä toimittaneet tunnukset verkko-oppimisympäristöömme, joka on näppärä tapa saada pikakoulutus ZetaCastin käyttöön. Lisäksi yhteyshenkilölle on mennyt uudet käyttäjätunnuksesi. Tässä vielä kirjautumislinkki ZetaCastiin: https://secure.zetadisplay.com/pub/zetacast/latest/

Lue lisää

LÄHETÄ TUKIPYYNTÖ zetadisplayn ASIAKASTUKEEN

Voitte tehdä tukipyynnön alla olevalla lomakkeella. Jos kyseessä on vikatilanne, tukilomake ohjaa teitä itse tehtävien tarkistusten kanssa. Mikäli ongelma ei ratkea tarkistusten jälkeen, täyttäkää yhteystiedot huolellisesti ja kirjatkaa tiedot mahdollisimman tarkasti vikailmoituslomakkeelle. Tukipyyntönne otetaan käsittelyyn sopimuksemme mukaisen vasteajan puitteissa. Huomiothan, että saatte kaikki tukipyyntöä koskevat viestit ja jatkokysymykset alla antamaanne sähköpostiin.
;