; ; Skip to main content Skip to search

KUINKA VOIMME AUTTAA?

UUSIMMAT TIEDOITTEET

Asiakastuki uudistuu

Asiakastukisivustomme on uudistunut. Pyrimme tuottamaan tälle sivustolle hyödyllistä informaatiota, joka auttaa ratkomaan mahdollisimman monen esiin tulleen tukitarpeen itsenäisesti. Mikäli meneillään on huoltokatko tai järjestelmissä muutoin esiintyy poikkeuksia, tiedotamme niistä aina tällä sivustolla.

LUE LISÄÄ

Näyttöjen käyttöönotto koronan jälkeen

Moni koronarajoitusten vuoksi hätää kärsimässä ollut toimiala on saanut vihdoin luvan alkaa pikkuhiljaa jatkaa liiketoimintaansa – osin rajoitetusti, mutta hiljalleen arkeen palaten kuitenkin.

LUE LISÄÄ

LÄHETÄ TUKIPYYNTÖ zetadisplayn ASIAKASTUKEEN

Voitte tehdä tukipyynnön alla olevalla lomakkeella. Jos kyseessä on vikatilanne, tukilomake ohjaa teitä itse tehtävien tarkistusten kanssa. Mikäli ongelma ei ratkea tarkistusten jälkeen, täyttäkää yhteystiedot huolellisesti ja kirjatkaa tiedot mahdollisimman tarkasti vikailmoituslomakkeelle. Tukipyyntönne otetaan käsittelyyn sopimuksemme mukaisen vasteajan puitteissa. Huomiothan, että saatte kaikki tukipyyntöä koskevat viestit ja jatkokysymykset alla antamaanne sähköpostiin.