Sanat eivät riitä kuvailemaan sitä iloa ja onnea, jota me zetalaiset olemme viime aikoina tunteneet asiakkaidemme puolesta. Moni koronarajoitusten vuoksi hätää kärsimässä ollut toimiala on saanut vihdoin luvan alkaa pikkuhiljaa jatkaa liiketoimintaansa – osin rajoitetusti, mutta hiljalleen arkeen palaten kuitenkin.
Liiketoiminnan jälleen käynnistyessä on monta käytännön asiaa hoidettavana. Yksi tärkeistä asioista on tietenkin varmistaa asiakasviestinnän toimivuus heti alusta lähtien. Toimipaikkojen näytöt ovat saattaneet olla suljettuina liikkeiden kiinniolon aikana, ja haluammekin varmistaa niiden sujuvan käyttöönoton mahdollisen tauon jälkeen.
Työsi helpottamiseksi olemme tehneet käyttöösi oheisen tarkistuslistan, mikäli näyttöjen käyttöönotto ei sujuisikaan kuin Strömsössä:
- Tarkista järjestelmästä, että näytöt ovat ajastettuna olemaan päällä ja oikeaan aikaan eri viikonpäivinä
- Tarkista, että näytöillä näkyvät aineistot ja/tai mainokset ovat oikeat ja ajastettuna näkymään oikeaan aikaan
- Mikäli aineisto ei tule näkyviin tai näyttö pysyy mustana tai näytöt eivät järjestelmän mukaan ole verkossa:
- Käynnistä näyttö ja siihen mahdollisesti kytketty ulkoinen mediayksikkö uudestaan
- Tarkista, että näyttö on oikealla tulokanavalla
- Mikäli tunnuksesi ovat hukassa tai tarvitset muuten tukea,
ota tarvittaessa yhteys omaan tukiorganisaatioosi
tai ZetaDisplayn asiakastukeen www.zetadisplay.fi/asiakastuki
Toivotan kaupallista kesää vallitsevista rajoituksista huolimatta. Ethän epäröi olla yhteydessä, mikäli voimme olla jotenkin avuksi myynnin kasvattamisessa näyttävien sisältöjen tai uusien näyttöjen avulla.
Annukka Pokki
ZetaDisplay Finlandin kaupallinen johtaja