Erikoismyymälät
Asiakas yleensä tietää, mitä tulee erikoismyymälästä ostamaan. Tutkimusten mukaan selkeät ja houkuttelevat tarjoukset auttavat katkaisemaan asiakkaan automaattiohjauksen ja nostavat heräteostosten määrää. Vaikka erikoismyymälät ovat tavallisesti kooltaan pieniä, niissä on yleensä useita näyttöjä. Näyttöjä käytetään useimmiten myynnin lisäämiseen, ja oikein käytettynä niiden tulokset puhuvatkin puolestaan.
Digitaalisten näyttöratkaisujen hyödyt erikoismyymälöissä:
- Auttaa asiakasta tekemään faktoihin perustuvia päätöksiä
- Kannustaa heräteostoksiin näyttämällä houkuttelevaa ja herkullista sisältöä
- Luo ja parantaa haluttua tunnelmaa
- Tekee jonottamisesta arvokasta aikaa
- Edistää katteeltaan hyvien tuotteiden myyntiä
- Tarjoaa mahdollisuuden räätälöidä erilaisia tarjouksia tietyn kohderyhmän tai ajankohdan mukaan.
Haasteet
Asiakkaiden kannustaminen heräteostosten tekoon.
Vaatimukset
Näyttöjen sijoittelu on erittäin tärkeää, ja oikein käytettynä ne auttavat lisäämään myyntiä.
Ratkaisut
Selkeät ja houkuttelevat tarjoukset auttavat katkaisemaan asiakkaan automaattiohjauksen ja nostavat heräteostosten määrää.
NESTE VIERUMÄKI MATKAKEIDAS
LIIKENNEASEMAN KOKO TARJOOMA NÄYTTÄVÄSTI ESILLE SISÄLLÄ JA ULKONA
Digital Signage -ratkaisu toimii myös hyvin yhteen liikenneasemalla toimivien pikaruokaketjujen konseptien kanssa.