Esittely
Hesburger-pikaruokaketju toimii kaikkialla Suomessa. Ketjun tuotteet ovat lähes jokaisen suomalaisen ulottuvilla. Viime vuosina menestyskonsepti on saanut vahvan jalansijan myös ulkomailla.
Haasteet
Asiakkaalla oli kaksi haastetta: keskiostoksen suurentaminen ja kohdennettujen ateriaehdotusten myynnin kasvattaminen. Lisäksi tavoitteena oli lyhentää aikaa tilauksen tekemisen ja tilauksen toimittamisen välillä.
Ratkaisu
ZetaDisplay toimitti ketjulle näyttöjä ruokalistojen ja kampanjoiden esittämiseen. Digitaaliset näytöt täyttävät suuren osan ravintoloiden viestintätarpeista. Pakettiin kuului myös sisällönhallinta ja sisällönhallintajärjestelmä.
Hyödyt
Hintatiedot siirtyivät paperisilta listoilta digitaaliselle kanavalle, minkä ansiosta asiakkaalle voidaan nyt näyttää ajantasaista tietoa myös siitä, mitä aterioita on valmiina tilattavaksi. Käytäntö on auttanut Hesburgeria räätälöimään tarjouksia, välttämään hävikkiä ja myymään enemmän. Tavoitteena on varmistaa, että Hesburger jatkaa markkinoiden edistyneimmän monikanavaviestinnän hyödyntämistä.