Podcastissa ZetaDisplayn maajohtaja Annukka Pokki ja Ossi Luoma Samsungilta puhuvat mitä digitaalisten näyttöjen hankinnassa kannattaa ottaa huomioon – miten saadaan WOW-efekti aikaan, sekä sisällön merkityksestä ja sen oikea-aikaisesta kohdentamisesta.
- Mitä eroa on telkkareilla ja ammattikäyttöön tarkoitetuilla näytöillä?
- Mitä mahdollisuuksia LED tuo sisällöntuotantoon
- Mediamyynti mahdollisuus, jota on alettu hyödyntämään kaupan alalla
Podcastissa Annukka Pokki käy läpi miten asiakkaan ostopolussa otetaan huomioon digitaaliset näyttöratkaisut.
DIGITAALISTEN NÄYTTÖRATKAISUJEN HYÖDYT PÄIVITTÄISTAVARAKAUPASSA:
- Luo innostusta ja parantaa tunnelmaa
- Tekee jonottamisesta arvokasta aikaa
- Edistää katteeltaan hyvien tuotteiden myyntiä ja kampanjoita
- Luo inspiroivan ostosympäristön
- Räätälöi erilaisia tarjouksia kohderyhmän tai tietyn ajankohdan mukaan
- Saa asiakkaat jäämään myymälään pidemmäksi aikaa ja lisää myyntiä
- Yhdistää ostosten tekemisen myymälässä ja verkossa saumattomaksi kokemukseksi.
Lataa oppaamme vähittäiskaupan myynnin kasvattamiseen digitaalisia näyttöratkaisuja hyödyntämällä.
Stockmann
Digital Signage -ratkaisujen avulla Stockmannin on helppo tarjota inspiraatiota tavaratalojen ohi kulkeville ihmisille sekä tavaratalojen sisällä liikkuville asiakkaille.
HALUATKO KUULLA LISÄÄ DIGITAALISISTA NÄYTTÖRATKAISUISTAMME?
Ota yhteyttä alla olevalla lomakkeella.