Asiakastuki uudistuu

Asiakastukisivustomme on uudistunut.

Pyrimme tuottamaan tälle sivustolle hyödyllistä informaatiota, joka auttaa ratkomaan mahdollisimman monen esiin tulleen tukitarpeen itsenäisesti.

Mikäli meneillään on huoltokatko tai järjestelmissä muutoin esiintyy poikkeuksia, tiedotamme niistä aina tällä sivustolla.

Tukipyyntösivusto ja sen sisältö on saatavilla myös englannin kielellä. Kielivalinnan teet klikkaamalla Suomen tai Englannin lippu.

Sivun yläreunassa olevista linkeistä pääsee siirtymään suoraan uuden ZetaCast-ohjelmiston koulutusportaaliin, sekä lataamaan muuta hyödyllistä informaatiota.

Tehdessäsi tukipyyntöä koskevia valintoja, saat automaattisesti juuri kyseiseen tukitarpeen liittyviä vinkkejä, joita kannattaa ehdottomasti aina ensin kokeilla itse, jotta mahdollinen vikatilanne olisi mahdollisimman lyhytkestoinen.

Tsemppiä kesään!

Terveisin,

 

ZetaDisplayn Customer Care tiimi