Eikö käyttäjätunnuksesi toimi

Kaikki Zeta StudioPortal asiakkaat siirretään vuoden loppuun mennessä uuteen ZetaCastiin.
Jos tunnuksesi StudioPortaliin ei enää toimi, yrityksenne on todennäköisesti jo siirretty ZetaCastiin.

Olemme lähettäneet organisaationne yhteyshenkilölle aiheesta ennakkotiedon, vahvistaneet ajankohdan siirrolle, sekä toimittaneet tunnukset verkko-oppimisympäristöömme, joka on näppärä tapa saada pikakoulutus ZetaCastin käyttöön. Lisäksi yhteyshenkilölle on mennyt uudet käyttäjätunnuksesi.

Tässä vielä kirjautumislinkki ZetaCastiin:

Mikäli et ole saanut tunnuksia verkko-oppimisympäristöön, voit myös tutustua meidän avoimiin käyttöohjevideoihin täältä:

Jätäthän tukipyynnön mahdollisesta avuntarpeesta täyttämällä tukipyyntölomakkeen.