Esittely
Arnolds -ketjun kahviloita löytyy ympäri Suomen aina Torniosta Helsinkiin – yhteensä 30 kahvilaa. Ketju laajenee franchising-periaatteen mukaisesti itsenäisten yrittäjien perustaessa uusia toimipisteitä. Zeta Displayn ja Arnoldsin yhteistyö käynnistyi vuonna 2015.
Haasteet
Arnolds-ketjun kahviloissa oli käytössä kiinteät valotaulut, joiden päivittäminen oli ketjulle kallista ja franchising-yrittäjille hankalaa. Ketjussa haluttiin tehostaa markkinointia ja helpottaa ketjuyrittäjien työtä digitaalisten näyttöratkaisujen avulla.
Ratkaisu
ZetaDisplay toimitti Arnolds -ketjulle Digital Signage -ratkaisun, joka mahdollistaa kahviloiden ruokalistojen päivityksen keskitetysti yrityksen pääkonttorilta. Näyttöjä voidaan käyttää myös erilaisten valtakunnallisten kampanjoiden esittämiseen.
Digital Signage -pakettiin kuuluvan sisällöntuotanto- ja hallintajärjestelmän ansiosta asiakas voi itse tuottaa oman graafisen ilmeensä mukaista sisältöä nopeasti ja vaivattomasti.
ZetaDisplayn vastuulla puolestaan on varmistaa, että järjestelmä toimii 24/7/365.
Hyödyt
Etähallittavien hinta- ja mainosnäyttöratkaisujen avulla Arnolds pystyy tarjoamaan asiakkailleen entistä ajantasaisempaa tuoteinformaatiota kaikkina vuorokauden aikoina. Tällä on ollut suora yhteys myynnin kasvuun. Helppokäyttöisen sisällöntuotantotyökalun ansiosta asiakas pystyy nyt myös reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin ja tuomaan markkinoille esimerkiksi kulloiseenkin säätilaan sopivan tuotteen.
Lisäksi työn tekeminen kahviloissa on tehostunut kun työntekijät voivat keskittyä ainostaan asiakaspalveluun.
Asiakastarinoitamme
Bilia
Digital Signage on integroitu luontevaksi osaksi kiinteitä kalusteita ja myymäläkonseptia.
Laattapiste
Myymälöiden asiakasviestintä digitaaliseksi.
Hesburger
Digitaaliset hintanäytöt auttavat Hesburgeria räätälöimään tarjontaansa myyntipäivän aikana.