Teemme yhteistyötä tunnettujen brändien kanssa
Stockmann
ZetaDisplay ja Stockmann ovat tehneet näyttävää ja toimivaa yhteistyötä vuodesta 2013 alkaen
Digital Signage -ratkaisujen avulla Stockmannin on helppo tarjota inspiraatiota tavaratalojen ohi kulkeville ihmisille sekä tavaratalojen sisällä liikkuville asiakkaille.
Bilia
Jälleenmyyntiverkoston viestinnän digitalisoiminen pitää markkinointimateriaalit ajan tasalla
Näyttävä digitaalinen viestintä tukee myös Volvon vastuullista, teknologisesti kehittynyttä ja tulevaisuuteen katsovaa Premium-brändiä.
Metsä Fibre
LED-opasteratkaisu on tehostanut liikenteenohjausta tehdasalueella
Metsä Fibre tarvitsi Kemin biotuotetehtaalleen modernin ja toimivan reittiopasteratkaisun.
Laattapiste
Myymälöiden asiakasviestintä digitaaliseksi
Näyttöratkaisut lisäävät myymälöiden visuaalisuutta ja niiden avulla tuodaan inspiraatiokuvaa ja vaihtoehtoisia toteutuksia paremmin esiin sekä kohdennetaan viestejä.
Finavia ja Helsinki-Vantaan pysäköintialueet
Lentoasemayhtiö Finavian tavoitteena on tehdä matkustamisesta sujuvaa ja mutkatonta
ZetaDisplayn tarjoama ratkaisu on edesauttanut asiakkaiden ohjausta Helsinki-Vantaan lentoaseman pysäköintialueilla.
Neste Vierumäki Matkakeidas
Liikenneaseman koko tarjooma näyttävästi esille sisällä ja ulkona
Digital Signage -ratkaisu toimii myös hyvin yhteen liikenneasemalla toimivien pikaruokaketjujen konseptien kanssa.

Arnolds
Ketjussa haluttiin tehostaa markkinointia ja helpottaa ketjuyrittäjien työtä digitaalisten näyttöratkaisujen avulla.

Messukeskus
Messukeskus ulkoisti Digital Signage -tekemisen ZetaDisplaylle.

Mio
Mio tarvitsi Digital Signage -ratkaisun, joka helpottaa asiakkaiden liikkumista uudessa myymälässä sekä tukee samalla asiakaskokemusta.

Picnic
Digital Signage -ratkaisut kasvattivat Picnic-lounaskahvilaketjun myyntiä ja tehostivat toimintaa.

Kiinteistömaailma
ZetaDisplay suunnitteli Kiinteistömaailmalle räätälöidyn käyttöliittymän, jolla yrittäjät pystyvät hallinnoimaan digitaalisten ikkunanäyttöjensä sisältöjä itsenäisesti.

Pathé
Vuonna 2015 Pathé alkoi määrätietoisesti uudistaa elokuvissa käynnin kokemusta. Yritys luopui täysin perinteisistä markkinointimateriaaleista kuten julisteista ja isoista kartonkidisplayistä. Pathé Arnhemista tuli Hollannin ensimmäinen täysin digitaalinen elokuvateatteri.

Mazda
Mazda käyttää ZetaDisplayn Digital Signage -ratkaisuja kaikissa jälleenmyyntipisteissään Hollannissa, Belgiassa ja nyt myös Ranskassa.