Teemme yhteistyötä tunnettujen brändien kanssa
Stockmann
ZetaDisplay ja Stockmann ovat tehneet näyttävää ja toimivaa yhteistyötä vuodesta 2013 alkaen
Digital Signage -ratkaisujen avulla Stockmannin on helppo tarjota inspiraatiota tavaratalojen ohi kulkeville ihmisille sekä tavaratalojen sisällä liikkuville asiakkaille.
Bilia
Jälleenmyyntiverkoston viestinnän digitalisoiminen pitää markkinointimateriaalit ajan tasalla
Näyttävä digitaalinen viestintä tukee myös Volvon vastuullista, teknologisesti kehittynyttä ja tulevaisuuteen katsovaa Premium-brändiä.
Metsä Fibre
LED-opasteratkaisu on tehostanut liikenteenohjausta tehdasalueella
Metsä Fibre tarvitsi Kemin biotuotetehtaalleen modernin ja toimivan reittiopasteratkaisun.
Laattapiste
Myymälöiden asiakasviestintä digitaaliseksi
Näyttöratkaisut lisäävät myymälöiden visuaalisuutta ja niiden avulla tuodaan inspiraatiokuvaa ja vaihtoehtoisia toteutuksia paremmin esiin sekä kohdennetaan viestejä.
Finavia ja Helsinki-Vantaan pysäköintialueet
Lentoasemayhtiö Finavian tavoitteena on tehdä matkustamisesta sujuvaa ja mutkatonta
ZetaDisplayn tarjoama ratkaisu on edesauttanut asiakkaiden ohjausta Helsinki-Vantaan lentoaseman pysäköintialueilla.
Neste Vierumäki Matkakeidas
Liikenneaseman koko tarjooma näyttävästi esille sisällä ja ulkona
Digital Signage -ratkaisu toimii myös hyvin yhteen liikenneasemalla toimivien pikaruokaketjujen konseptien kanssa.
Hesburger
Digitaaliset hintanäytöt auttavat Hesburgeria räätälöimään tarjontaansa myyntipäivän aikana, vähentämään hävikkiä ja myymään enemmän.
Veikkaus
Suomen laajin Digital Signage -järjestelmä tavoittaa 15-18 miljoonaa asiakasta viikoittain.
Arnolds
Ketjussa haluttiin tehostaa markkinointia ja helpottaa ketjuyrittäjien työtä digitaalisten näyttöratkaisujen avulla.
Messukeskus
Messukeskus ulkoisti Digital Signage -tekemisen ZetaDisplaylle.
Mio
Mio tarvitsi Digital Signage -ratkaisun, joka helpottaa asiakkaiden liikkumista uudessa myymälässä sekä tukee samalla asiakaskokemusta.
Picnic
Digital Signage -ratkaisut kasvattivat Picnic-lounaskahvilaketjun myyntiä ja tehostivat toimintaa.
Kiinteistömaailma
ZetaDisplay suunnitteli Kiinteistömaailmalle räätälöidyn käyttöliittymän, jolla yrittäjät pystyvät hallinnoimaan digitaalisten ikkunanäyttöjensä sisältöjä itsenäisesti.
Luhta – TopSport
TopSport -ketjun myymälöihin toteutettiin näyttävät videoseinät, joiden ansiosta brändiviestintää voitiin tehostaa.
ATG
Nopeasti muuttuvilla markkinoilla toimiva ATG päätti toteuttaa olemassa olevien digitaalisten näyttöratkaisujen uudistuksen ja suunnitteli aivan uuden asiakaskokemuksen.
Pink Fish
Norjalainen Pink Fish -ravintola käyttää Digital Signage -ratkaisuja saumattoman asiakaskokemuksen luomiseen. Kaikki järjestelmät ovat yhteydessä toisiinsa.
KPN
Hollantilainen tietoliikenneyritys halusi hyödyntää sisäisiä viestintäkanaviaan tehokkaammin. Digitaaliset näyttöratkaisut auttoivat yhtiötä parantamaan henkilöstön sitoutumista konsernin strategisiin tavoitteisiin.
De Volksbank
Pankki kehitti uuden kokonaisvaltaisen lähestymistavan asiakkaisiin perinteisellä palvelualalla Digital Signage -ratkaisujen avulla.
KPN Retail
KPN Retail laati uuden myymäläkonseptin ja tehosti toimintaansa saumattomilla Digital Signage -ratkaisuilla.
RAI Amsterdam
ZetaDisplayn kehittämä älykäs järjestelmä opastaa miljoonia vierailijoita Amsterdamin messukeskuksessa vuosittain.
Randstad
HR-palveluja tarjoava Randstad otti käyttöön toimistojensa ikkunapinta-alan ja valjasti sen digitaalisten näyttöratkaisujen käyttöön. Nyt tieto avoimista työpaikoista voidaan sisällyttää kaikkeen viestintään.
Pathé
Vuonna 2015 Pathé alkoi määrätietoisesti uudistaa elokuvissa käynnin kokemusta. Yritys luopui täysin perinteisistä markkinointimateriaaleista kuten julisteista ja isoista kartonkidisplayistä. Pathé Arnhemista tuli Hollannin ensimmäinen täysin digitaalinen elokuvateatteri.
Mazda
Mazda käyttää ZetaDisplayn Digital Signage -ratkaisuja kaikissa jälleenmyyntipisteissään Hollannissa, Belgiassa ja nyt myös Ranskassa.